mandag 16. mars 2009

JEG ELSKER VÅREN!


Nå har vi trosset mange uker og dager med snø, lave temperaturer, store jakker, frossne hender luesveiser og kalde føtter! Jeg er virkelig lei, og trenger desperat sommer og sol. Det nærmeste jeg har kommet våren er en avisoverskrift i VG, hvor det sto at snøen kommer til å forsvinne fra gatene innen 3 uker; jeg skrek av glede!





Bare tanken på å gå i småsko, og en løs genser uten å fryse er til å smile av, og jeg kan ikke beskrive hvor mye jeg gleder meg til å henge vinterjakken og de forede støvlene i skapet, og ta frem de små jakkene, og spasere lett til skolen, uten å tryne fordi det har lagt seg et lite snølag over speilblank is.




Denne våren er jo litt spesiell, ettersom store deler av klassen vår skal til Nederland. Jeg gleder meg utrolig mye, og jeg ser frem til å virkelig feire at våren er kommet for å bli ved en svipptur til Nederland med klassen!

2 kommentarer:

PernilleHS sa...

du fikk meg herved i vårstemning!!!

Kristiane sa...

Jeg er helt eniig! Gleder meg utrolig! <3