tirsdag 27. januar 2009

En utfordring litt utenom det vanlige.

På slutten av klassens time i dag må jeg si at jeg ble noe overrasket. Liv Kristin hadde nemmelig utfordret tre av sine elever til å skrive 7 faktasetninger om seg selv, og en av disse elevene ble meg. Faktasetningene skulle være unyttig fakta som ingen i klassen vet om meg, og gjennom skoledagen i dag har jeg fundert og lurt på hva slags type informasjon jeg skal dele med mine medelever som de fleste i klassen ikke visste. Men jeg har hvertfall kommet frem til 7 faktasetninger som jeg tror de fleste ikke vet om meg.

1. Jeg har veltet et juletre over meg i en alder av 3 år.

2. Når jeg fikk en lillebror var jeg så misunnelig på han, fordi min bror fikk så mye oppmerksomhet at jeg satte et bilde av meg selv på stuebordet og skrek mitt eget navn høyt.

3. Fregnene eksploderer alltid i fjeset mitt i påskeferien.

4. Noe av det beste jeg vet om er å gå turer i Frognerparken om våren og sommeren.

5. Jeg har drevet med ridning i 8 år, men måtte slutte på grunn av allergi.

6. Jeg mener at filmer der handlingen er langt til New York automatisk er gode.

7. Jeg går aller helst i høye heler om våren, sommeren og høsten.


Dette var altså 7 settninger som dere kanskje ikke visste om meg, og jeg syntes dette var en litt morsom utfordring. Jeg velger derfor å gi oppgaven videre til Vilde, Pernille og Jens. Kos dere!!

3 kommentarer:

PernilleHS sa...

Jeg tar utfordringen på strak arm, Caroline! Haha, sjekk ut bloggen etterpå!

Vildeee sa...

Syv veldig morsomme faktasetninger om deg! Likte spesielt den der du forteller om at du plasserte et bilde av deg selv midt på bordet, og hylte ditt eget navn! Hahaha,det hadde jeg aldri trodd om deg. Veldig bra:D

Og! Jeg tar oså utfordringen på strak arm.

Priya Prasath sa...

Haha xD
Føler at jeg kjenner deg bedre allerede. Det med bildet på stuebordet...det var rett og slett genialt ;)