mandag 2. februar 2009

Caroline om Caroline.

Pernille tipset meg om en blogg som fikk meg på nye ideer, men som slekter på en annen blogglekse vi fikk for ikke lenge siden. Jeg skal nå dra bloggleksen om å finne 7 unyttige faktasetninger om meg selv litt lenger, og fortelle dere enda mer unyttig fakta om meg.

Hva gjorde du for 10 år siden?
Lekte med Barbie-dukkene mine som bodde i et rosa barbiehus, som kjørte i en rosa barbiebil og som KUN hadde rosa barbieklær som jeg fikk mamma til å sy for meg.

Hva gjorde du for et år siden?
For et år siden var jeg antageligvis i nabohuset og spiste iskrem med 2 eller 3 venninner.

5 snacks du liker:
Havsalt potetgull.
Tørket frukt.
Sjokolade kjeks.
Grønnsaker og paprikadipp.
Kald pizza.

5 ting du skulle gjort om du var millionær:
Dratt til et u-land og bygget skoler og barnehjem.
Kjøpt en leilighet i New York.
Kjøpt en seilbåt.
Kjøpt en leilighet i Oslo ikke langt fra Frognerparken.
Kjøpt en bil.

5 ting du ikke kan:
Jeg kan ikke lage mat.
Jeg kan ikke kaste snøballer hardt.
Jeg kan ikke steke pizza eller koke ris.
Jeg kan ikke få nok par sko.
Jeg kan ikke lage iste.

5 ting jeg ikke klarer meg uten:
Hårføneren min.
Nøklene mine.
Mobilen og ipoden min.
En god dose latter.
1 kopp te på starten av dagen, og en kopp te på slutten av kvelden.

5 ting du liker å gjøre:
Stå på ski.
Gå turer i idylliske parker.
Sitte på hyttetaket.
Le.
Reise.

Bildene er tatt fra denne nettsiden.

2 kommentarer:

LK sa...

Så morsomt! Fint at dere kaster dere på slike ting! Fin måte for meg å bli kjent med dere.

PernilleHS sa...

Så morsomt, Caroline! Jeg gjør den samme nå! Hihi :)